عباس غزالی بدون لنز

در این وب عباس غزالی را در قالبی نزدیکتر از بازیگر محبوب خود ببینید

از این جا می توانید با وی در ارتباط باشید

(پست ثابت)


(بخش متغیر)

برنامه های آتی و در دست اجرا


فیلم سینمایی "حرف مردم"

سلام به همه ی دوستای عزیز و همیشه همراه...

من واقعا نمی دونم باید با چه رویی الان این پست رو بذارم...

یه سری مشکلات پشت سر هم پیش اومد...از قبیل سکته مغزی مادر بزرگمون...

پشت هم یه اتفاقای بدی افتاد که دیگه نشد اصلن به اینجا حتی سر بزنیمو نظراتو ببینیم...

بازم معذرت می خوام از همگی که اینقدر بد قول بودیمو نشد که برگردیم...ما حتی چند پست آماده کرده بودیم فقط ویرایش مونده بود اما نشد...

بازم معذرت...فکر نکنم دیگه اینجا کلا به روز بشه...

فقط در جواب آقای امیررضا...نه نمیشه حتی برای چند ثانیه!

همتونو به خدا می سپاریم...

یا علی...

سلام بعد از مدت ها

سلام به همه ی هوادارای آقای غزالی عزیز....

بابت این تاخیر طولانی مدت از همه معذرت می خوام...کنکورو درسو اینا مارو از زندگی انداخته بود.

اما اومدیم که قول بدیم وب از اواسط مهر دوباره باز میشه!

مثل قبل با قالب نو...پاسخ سوالات و نظرات...اخبار کارهای آقای غزالی...و و و ...

منتظر باشینو مثل همیشه همراهمون بمونید!

به امید دیدار خیلی زود...

یا علی

یه روز جواب می اد D: + بای مدیر وبلاگ

سلام 

من . مدیر وبلاگ . قول جوابا رو دادم خودمم باید جمعش کنم

می گم که من نظراتتونو بسته بندی کردم و کامل و اماده برای گرفتن جواب فرستادم ولی یه کم مشکلات فنی برای خود من و تاخیراتی بیش اومده که خودم ازتون معذرت می خوام

اینو می خواستم یه خاطره ی خوب بین خودم و خودتون باقی بذارم که متاسفانه با بد قولی همراه شد

این مدتی که در خدمتتون بودم . روز های خیلی خوبی بود بدونم تعارف می گم

من تا حالا چند تا وبسایت و چندین وبو مدیریت کردم ولی این جا نمی دونم چرا خیلی جذذذذذاب بود

ببخشید اگه تو این مدت ... نمی دونم دقیقا چقدر بود . از بعد از وضعیت سفید تا الان که آخرای شهریوره ... کمی و کاستی ای بوده

کسی که با نام مدیر وبلاگ شناختید . دوباره جاشو با مدیر های قبلی عوض می کنه و ...

این دیالوگو از من یادگاری داشته باشید و خدا نگه دار

(برای ترک بهروز جلسه گذاشتن )

بهروز :

ااااااههههههههههههه

هممممممممممممچین جلسه گذاشتن انگار می خوان کودتااااااا کننننننننننننننن !

به محض رسیدن جوابا همین جا می ذارمشون دیگه بست جدید نمی ذارم

!!!! من پست جدید نمی ذارم اما وب آپ می شه !!!!!!!!!!

واااااااااااایی ! عجب خبریه !!!!

سلام سلام

حواسا جمع گوشا باز چشا باز تر دهنا بسته گوش کنید ببینید چی می گم

امشب

در برنامه ی رادیو هفت

فکر کنم بهترین برنامه ی فرهنگی تاریخ تلویزیون ایران

شاهد حضور عباس غزالی خواهیم بود

ساعت 11 تا 12 شب شبکه ی هفت

(یه شب خواستیم زود بخوابیما D: )

موفق باشید و برنامه رو از دست ندید

یه نکته ای هم راجع به پست قبل بنویسم : آقای غزالی نمیان این وب و نظرات رو همین جا جواب بدن ، ما براشون می فرستیم و ایشون جواب می دن (;

روز های طلایی + جواب نظراتتونو بخونید !

سلام !

دوستان خوب بازدید کنندمون ! یه خبر براتون دارم ! ویژگی خاص این وب مربوط می شه به ارتباط شما با بازیگر خووووووووب کشورمون ، با استعداد و با وجدان ، آقای عباس غزالی !

مدتی می شه که به علت تاخیر آپ شدن های وب و ... این خاصیت خااااص کمی از یاد ها رفته بود ! حالا من یه خبر خوب برای شما دارم !

از همین الان ، تا .... تاااااااا .... اجازه بدید .... تا 21 شهریور 1391 (یعنی چهارده روز دیگه) شما هر سوال ، نظر یا ... ای که دارید و می خواید خود ایشون بخونن و جواب بدن رو کامنت کنید !


فقط بی زحمت به این نکات توجه بفرمایید :

اگه می خوایید نظر شما شامل این طرح بشه ، ذکر کنید ، تا مدیر وبلاگ بتونه نظرات مربوط به پست ها و وبگاه رو از حرف های شما با عباس غزالی ، تمیز بده . چرا که قصد نداریم این ها رو تایید کنیم !!! و بعد از بررسی حذف خواهد شد . ساعاتی بعد از 21 شهریور ، یه پست روی این وبلاگ (اگر خدا بخواهد) قرار می گیره که شامل حرف های شما و حرف های آقای غزالی می شه .

این جا شاید برای بعضی ها سوال پیش بیاد که "شاید ما نخوایم بقیه حرفای ما رو بخونن خو ! " . اگر حرف های شما مشمول این قاعده شد ، خصوصی بودنش رو در کامنت ذکر کنید . برای این موارد اسم شما و اول و آخر حرفاتون نوشته می شه و این بین سه نقطه می ذاریم ، زیرش هم جواب بازیگر مردمیتون چاپ می شه !

به این جاش بیشتر توجه کنید ، واسه این که حجم زیادی از نظر ها نشه توضیح این که رو به صحبت با آقای غزالیه و این که خصوصیه ، اونایی که نظرشون شامل این ویژگی می شه با گذاشتن دو تا ** اول یا آخر کامنتون ، من و خودشونو راحت کنن . اونایی که می خوان خصوصی باشه ، با گذاشتن دو تا ## این مهم رو به فهم من برسونن . دست شما درد نکنه که توجه می کنید !


یه نکته ی دیگه هم هست ! مدیریت وبلاگ ، به اون حرف های شما که احتیاج جواب یا شفاف سازی داره ، در اندازه ی خودش جواب می ده . این مسئله دیر و زود داره که سوخت و سوز نداره !!! واسه همین بعد از نظر گذاشتن یه چک بکنید و پاسختونو ببینید ! اگه نداشت بیاید سراغم یقه ی منو بچسبید (; جدی گفتم !

موفق باشید


راستی ; به زودی می تونین فیلم سو پیشینه با بازی عباس غزالی رو از شبکه ی iFilm ببینید

محافظ بهروز !

مدیر وبلاگ : سلام (; بعد از این که کلی حالم با اون روز و اون آپ کردنه و اون قشنگیه و اون شجاعته و ... D: خلاصه حالم گرفته شد ، الان با یه پست خووووووووووب اومدم ! معتلتون نمی کنم . بسم الله :

خبر گزاری مهر نیوز

قرار بود دزد "خداحافظ بچه" باشم/ نمی‌گذارم تصویر بهروز خدشه‌دار شود

بازیگر نقش بهروز در مجموعه "وضعیت سفید" که از میان سریال‌های رمضان پیشنهاد حضور در نقش دزد "خداحافظ بچه" را نپذیرفته‌است، گفت: به نظر من اینکه بازیگر به تکرار نقش‌های قبلی تن دهد به منزله مرگ اوست، خدا را شکر هنوز دم به تله نداده‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس غزالی با گذشت 9 ماه از پایان پخش سریال "وضعیت سفید" هنوز با بهروز در یاد مردم مانده‌است. شخصیتی که در کنار امیر با بازی یونس غزالی از شخصیت‌های پررنگ و به یادماندنی این سریال بودند. همین موضوع باعث می‌شود مخاطبان منتظر تماشای این بازیگر در آثار تازه باشند. اما جز چند تله فیلم غزالی را هنوز حاضر به ایفای نقش در یک مجموعه تلویزیونی نشده‌است. غیبتی که درباره‌ آن با غزالی به گفت‌وگو نشستیم.

* خبرگزاری مهر، گروه فرهنگ و هنر: این اواخر چند تله فیلم از شما روی آنتن رفت. چرا فقط در تله فیلم‌ها ظاهر می‌شوید؟

عباس غزالی، بازیگر: در "یک گوشه دنج" به کارگردانی افشین صادقی در کنار حدیث میرامینی بازی کردم که در فضای شاد، مفرح و فانتزی می‌گذشت. شخصیت‌های اصلی این فیلم زن و شوهری نقاش و در آستانه طلاق بودند. "نیمه شب" و "به صرف شربت و شیرینی" هم بعد از این کار روی آنتن رفتند.

واقعیتش بعد از "وضعیت سفید" پیشنهادات بسیاری به من شد که همچنان ادامه دارد. اما من علی‌رغم میلم مجبورم کم کار و گزیده کار باشم. به این خاطر که قصه‌هایی با سوژه‌های خوب که اول از همه تماشاگر را میخکوب می‌کند که فیلم یا سریال را دنبال کند، کم هستند. من به هیچ نویسنده‌ای جسارت نمی‌کنم اما حداقل فیلمنامه‌هایی که به من پیشنهاد شد، آثاری بودند که قصه‌های مشابه‌شان را کار کرده بودم و برایم کلیشه‌ای بود. در واقع از من می‌خواستند نقش‌های قبلم را تکرار کنم.

مدیر وبلاگ : مطالب مرتبت با "یه گوشه ی دنج" ،" حرف مردم " ، "نیمه شب" و "به صرف شربت و شیرینی" رو می تونید تو همین وب پیدا کنید

*همان قصه همیشگی برای بازیگرانی که با نقشی دیده می‌شوند و بعد سیل پیشنهادات تکراری مواجه می‌شود.

عباس غزالی: دقیقا. این برایم ناخوشایند بود که علی‌رغم میل و شخصیتم که فرد پرانرژی هستم و تلاش بسیاری کردم تا به اینجا برسم و بیشتر کار کنم، با موجی از پیشنهادات این چنینی مواجه شوم. بنابراین احساس کردم خودم باید حواسم به خودم باشد. چرا که دیگران به فکر کار خودشان هستند؛ دیده‌اند یک بازیگری در یک کاری جواب داده و گل کرده و می‌خواهند برای اینکه این اتفاق خوب برای کارشان بیفتد از آن بازیگر همان نقش را طلب کنند.

به نظر من اینکه بازیگر دوباره به چنین نقش‌هایی تن بدهد به منزله مرگ اوست. خدا را شکر احساس می‌کنم هنوز دم به تله نداده‌ام و با وجود اینکه برایم سخت است دارم با این قضیه مبارزه می‌کنم. این مبارزه را به جان می‌خرم چرا که چیزهای دیگری برایم مهم است. رسیدن به این جایگاه برایم خیلی سخت بود و نمی‌خواهم ساده از دستش بدهم. به خاطر همین، پیشنهادات را با دقت بررسی و با اساتید درباره‌شان مشورت می‌کنم. کج‌دار و مریز جلو می‌آیم تا در پرونده کاری‌ام نقش‌های متفاوتی ثبت شود.

* البته بعید می‌دانم همین پیشنهادات تکراری هم به قوام شخصیت بهروز وضعیت سفید بوده باشند.

عباس غزالی: دقیقا. یکی از دلایلش هم همین است. اگر لااقل به قوام آن کار بود و پشت کارهای شخصیت مورد نظر مثل بهروز منطق و عمق وجود داشت، چرا که نه. آنها را می‌پذیرفتم. چون نقش با نقش فرق می‌کند. شاید شمه‌هایی از آن شخصیت در کاراکترهای فیلمنامه‌های مختلف باشد اما واقعا به قوام آن نبود و صرفا به این خاطر که این شخصیت، این صداسازی، این نوع دیالوگ و این شکل و شمایل جواب داده بود به صورت سطحی می‌خواستند آن را تکرار کنند و چیزی که دلیل و منطق پشت آن نباشد هرچند که مردم دوستش داشته باشند، هم دیگر نمی‌گیرد و گل نمی‌کند و هم از طرفی خاطره قشنگی که شکل گرفته را لکه‌دار می‌کند.

مدیر وبلاگ : من خودم یه هوادار دو آتیشه ی بهروزم ! و اگه قرار شه روزی بی کیفیت تکرار شه ... واقعا نمی دونم چی کار می کنم !!!! D:

من به عقیده مردم احترام می‌گذارم.(مدیر وبلاگ : تشکر) اگر به اندازه خودم شناخته شدم، مردم و مخاطبان بودند که به من امتیاز دادند و دوستم داشتند. بنابراین به رتبه‌ای که آنها به من داده‌اند احترام می‌گذارم. بگذریم که ذائقه خودم خیلی متفاوت و جذاب‌تر است و دوست دارم آثار فوق‌العاده‌ای به من پیشنهاد شود، اما دلیل عمده ‌این که کارها را نمی‌پذیرم احترام به سلایق مردم است و احساس می‌کنم اگر مرا دوست دارند، می‌خواهند در کارهای خوب ببینندم. اینکه تا به حال چقدر موفق خواهم بود، با خداست اما من تلاشم را کماکان ادامه می‌دهم.

* با این حساب که اینقدر وسواس و سخت‌گیری به خرج می‌دهید، آثاری که بعد از "وضعیت سفید" در آنها بوده‌اید چه ویژگی‌هایی داشت؟ مثل همین "به صرف شربت و شیرینی" که عید فطر پخش شد.

 
عباس غزالی: "به صرف شربت و شیرینی" یکی از کارهایی است که با خواندن فیلمنامه‌اش لذت زیادی بردم. از طرفی به این گروه اشراف داشتم و یک سال و هفت ماه در خدمت حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست عزیز بودم. این فیلمنامه را هم هر دو با هم به نگارش درآورده‌اند، با این تفاوت که جایشان عوض شده و آقای نعمت‌الله اینجا مشاور هستند و مقدم‌دوست کار را می‌سازد.
 
آنها خیلی خوب می‌دانند چطور قصه‌های این شکلی را روایت کنند و در عین روایت یک قصه اجتماعی میزانی فانتزی نیز در کارشان وجود دارد. نکته قوت آنها این است که برای خنداندن زور نمی‌زنند و طنزشان معقول است. در این تله فیلم هم بیشتر طنز موقعیت وجود دارد تا اینکه کار مثل اکثر آثاری که به اشتباه طنز نامیده می‌شوند به ورطه لودگی بیفتد.
 
* و شخصیت امید؟

عباس غزالی: امید شخصیت اصلی قصه با کارهای قبلی‌ام تفاوت دارد و دارای پیچیدگی‌های شخصیتی مثل بهروز "وضعیت سفید" است. مثلا لایه‌های درونی او را می‌بینیم و حالت‌های مختلفی دارد که به بازیگر امکان بروز و ظهور توانایی‌هایش را می‌دهد. این شخصیت از نظر احساسات پروپیمان است و یکی از دلایلی که کار را پذیرفتم این شخصیت بود. قبل از آن قصه قرص و محکم و با نمک و حضور عزیزانس که نامشان را آوردم در رأس این هرم مرا به بازی در این نقش ترغیب کرد.
 
در واقع نقش امید شخصیتی است که در پرونده کاری‌ام با کارهای دیگر تفاوت دارد و دارای پیچیدگی‌های شخصیتی مثل بهروز "وضعیت سفید" است و وجه‌های مختلف او را می‌بینیم. در واقع شخصیت لایه‌های درونی و پیچ در پیچی دارد که نقش را برای بازیگر خواستنی می‌کند. چرا که همه دوست دارند موفق شوند زوایای مختلفی از خود را به نمایش بگذارند.
مدیر وبلاگ : فعلا حرف خاصی ندارم . ادامه بدید P: ((((:

* نکته مثبت این قصه نیز آن است که موضوع داستان آن مسئله روز است...

عباس غزالی: اشاره خوبی کردید. این روزها اگر دختر و پسری تصمیم به ازدواج بگیرند، معمولا کسی که علاقه دارد عروسی مجلل در تالار باشکوهی بگیرند زن است و طرفی که معمولا با این موضوع مخالفت می‌کند و موافق یک عروسی ساده است، مرد است. اما اینجا امید می‌خواهد عروسی باشکوهی بگیرد و زنش فیروزه با این موضوع مخالفت می‌کند. این واقعا معضل روز است و ما هم برای بیانش شعار نداده‌ایم. اگر بین همه مردم رأی بگیریم، رأی اکثریت با نظریه فیلم موافق هستند. از طرفی کشمکش زن و شوهر برای اینکه عروسی به صرف شربت و شیرینی بگیرند در این قصه جالب است.

* در گفتگویی که برای سریال "وضعیت سفید" داشتیم روی وسواس حمید نعمت‌الله در کارگردانی تأکید فراوانی می‌کردید هادی مقدم دوست هم اهل این وسواس بود؟
 
عباس غزالی: به اندازه خودش. به اندازه کار و شرایط بله....
* با این حال فکر می‌کنم 26 جلسه تصویربرداری برای تله فیلم‌هایی که گاه 10 روزه بسته می‌شوند، زمان قابل قبولی است...
 
عباس غزالی: کار با کار و برآورد با برآورد فرق می‌کند. از طرفی سریال با تله فیلم نیز متفاوت است و تعریف خودش را دارد. کارگردانی که نامش را نمی‌برم به من پیشنهادی داد که فکر می‌کرد با ارائه‌اش من را خوشحال می‌کند، اما من ناراحت شدم. او علت اینکه چرا کار را قبول نکرده‌ام پرسید. جواب دادم فیلمنامه را دوست ندارم. گفت نکند می‌خواهی بروی سر کار دیگری؟ پاسخ دادم عجله‌ای برای کار ندارم و اگر فیلمنامه خوب نباشد کار نمی‌کنم. او هم گفت 7 روزه کار را جمع می‌کند! فکر می‌کرد با این حرف خوشحالم می‌کند اما من غصه خوردم که کسی حدس می‌زند می‌تواند فیلمی را 7 روزه ببندد و مسلما با این شیوه از کیفیت فیلم صرف نظر خواهد کرد.
 
برای فیلم هادی مقدم‌دوست حدس‌هایی زده شد که طبق برنامه‌ریزی‌ و پیش‌بینی‌ها احتمالا 26 جلسه کار را می‌بندیم اما اینطور نبود که قرار باشد کار حتما 26 جلسه بسته شود. شرایط انسانی حاکم بود و با در نظر گرفتن کیفیت و وسواس جلو رفتیم.

من تله فیلم کمتر از 25، 26 جلسه کار نکردم !!!!. بعد از "وضعیت سفید" این چهارمین تله فیلمم بود. قبل از آن "حرف مردم" به کارگردانی داریوش یاری را کار کردم که برایش در جشنواره ویدئویی کاندیدای بازیگری شدم. آنجا در خدمت داریوش ارجمند بودم و نقش متفاوتی را در ژانری جدی ایفا کردم. "نیمه شب" هم کار امام رضایی و خوبی به کارگردانی سیامک صرافت بود و حمید نعمت‌الله به‌عنوان مشاور در کنار پروژه حضور داشت. من عاشق امام رضا(ع) هستم و این کار هم مربوط به این امام می‌شد و قصه ویژه‌ای داشت.
 
با این حال در همین انتخاب‌های انگشت شمار نیز سعی کردم موضوع ژانر را هم در نظر بگیرم و مثلا پشت سر هم چند کار فانتزی انجام ندهم.

مدیر وبلاگ : چیز مهمی که فکر می کنم یاد اوریش خوب باشه ، تله ی طنز ه ! یعنی بیشتر از هر مدل نقشی ، نقش های فانتزی ، بازیگر رو به دام میندازه. این طور که کلا اذهان عمومی این طور تعبیر می کنند که فلان بازیگر ، بازیگر طنز یا به قول آقای غزالی فانتزیه ! این جوری هم پیشنهاد های کاری سخت عوض می شه ، هم مردم از دیدن بازیگری که باهاش خاطرات بامزه ی زیادی داشتن در یک نقش عصبی یا غمگین یا ... خوشحال نمی شن !!

* بعد از "وضعیت سفید" حتما پیشنهاداتی برای ورودتان به سینما هم وجود داشت، اینطور نیست؟
 
عباس غزالی: در حین تصویربرداری چند کار به من پیشنهاد شد که به علت تداخل کاری نتوانستم در آنها باشم. از شاخص‌ترین‌شان "سیزده 59" بود که از طرف استاد پرستویی برای بازی در آن دعوت شدم و این موضوع برایم بسیار بسیار افتخارآمیز است. "اکباتان" به کارگردانی مهرشاد کارخانی، "قلاده‌های طلا"، "آفریقا"ی هومن سیدی و... پیشنهادات دیگری هستند که به دلایلی چون دوست نداشتن فیلمنامه یا نقش، تداخل کاری و موضوعات دیگر نتوانستم حضور در آنها را بپذیرم.

* حتما پیشنهادات سریال هم زیاد داشته‌اید..
 
عباس غزالی: بله اتفاقا خیلی‌ها از من می‌پرسند چرا سریال بازی نمی‌کنی؟ من دوست دارم سریال کار کنم اما کار خوب. احساس می‌کنم اگر مجموعه بدی کار شود به دلیل زمان طولانی پخش آن، بر دیدگاه مردم نسبت به یک بازیگر تأثیر منفی می‌گذارد. خیلی‌ها فکر می‌کنند سریال خوب است و تله فیلم بد! یا در درجه‌های بعدی اهمیت قرار دهد. اما من فکر می‌کنم اثر هنری ارزشمند است و نقش اگر قوی باشد حتی در یک فیلم کوتاه هم باشد، دیده می‌شود. برای همین ناراحت می‌شوم از کارگردان‌ها و بازیگر‌هایی که می‌گویند: تله فیلم است دیگر! آخر یعنی چه؟ کار و حرفه‌مان است...

*آخر بعضی تله فیلم سازی را با بیزینس اشتباه گرفته‌اند...
 
عباس غزالی: متأسفانه بسیاری از کارگردان‌های سینمایی با ورود به تلویزیون، از حساسیت‌های خود دست می‌کشند. این یک اهانت به تماشاگر است. مگر سینما و تلویزیون فرقی می‌کند؟ اثر، اثر است و باید همه انرژی‌مان را بگذاریم تا یک کار خوب شود. همانطور که حمید نعمت‌الله این کار را برای "وضعیت سفید" کرد و تک تک پلان‌هایش سینمایی بود. من هم دوست دارم در بازیگری‌ام این اتفاق بیفتد. تمام سریال‌های نوروزی به من پیشنهاد شد و در ماه رمضان هم "خداحافظ بچه"...
 
* کدام کاراکتر؟
 
عباس غزالی: دوست صمیمی شخصیت مرتضی با نام بهروز.
 
* بله. همان که ایمان صفا بازی‌اش کرد.
 
عباس غزالی: اتفاق بدی در کارهای مناسبتی می‌افتد این است که همیشه یک سینابس کلی دارند با سه قسمت آماده! یعنی باید بگویی الهی به امید تو... من هم سر این کار پرسیدم چقدر به من اطمینان می‌دهید که این نقش چنین حجمی دارد یا... گفتند هیچی! باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد! استخاره کن! این خیلی عجیب و غریب است و من با وجود احترامی که برای منوچهر هادی قائلم و از او برای دعوتش ممنونم، بازی در این سریال را نپذیرفتم. به نظرم نباید این کار را کرد و بازیگر باید بداند کلیت نقش چیست تا روی آن کار کند، زوایایش را دربیاورد و با آن ارتباط برقرار کند. چون برقراری ارتباط تماشاگر با یک نقش، به ارتباطی که بازیگر با نقش برقرار می‌کند متکی است.

مدیر وبلاگ : کف می کنم ! منظورم اینه که با این که مدت زیادیه در جریان کار ها و عقیده ی عباس غزالی هستم ، اما باز هم از دیدن این همه تفکر پشت انجام هر عمل خوش حال و متعجب می شم ! D:
 
احساس می‌کنم تله فیلم و سریال نداریم و اگر قرار باشد کار خوبی ارائه دهیم محل ارائه‌اش فرقی نمی‌کند. فکر می‌کنم با راه‌اندازی جشنواره فیلم‌های ویدئویی اتفاق خوبی رخ داده و بهای بیشتری برای این ژانر قائل هستند و تله فیلم دارد جدی گرفته می‌شود.
 
بعد از "رستگاران" سیروس مقدم همه به من گفتند در اندازه خودت با نقش محسن در این سریال خیلی خوب دیده شدی و اشتباه کردی رفتی سر "وضعیت سفید" تا یک سال و هفت ماه از آنتن دور شوی. اما من می‌گویم اگر نباشی و با کار خوبی برگردی تأثیرش دو برابر است. از طرفی وجدان آدم هم راحت است!

* در میان این پیشنهادات فیلم کوتاه ناصر شهریاری هم بود...
 
عباس غزالی: بله... آن زمان حالم بد بود و سر کاری نبودم. پدرم مریض شدند و نتوانستم در کاری باشم. اخیرا هم ابوالفضل صفاریان بازی در فیلمش را به من پیشنهاد داد که باز هم احساس کردم برای ورودم به سینما باید با کارها یا نقش‌های محکم‌تری وارد شوم و اگر قرار باشد صرفا نقش‌های معمولی و کوچک به من پیشنهاد شود ترجیح می‌دهم در تلویزیون بمانم. با این حال از تلاشم دست نمی‌کشم و صبر می‌کنم تا قرص و محکم وارد این عرصه شوم...
 
* انشالله که صبرتان نتیجه بدهد.
 
عباس غزالی: واقعا! این بخشش خیلی طاقت‌فرسا است اما من انرژی‌ام را می‌گذارم و مطمئنم اگر خدا بخواهد اتفاق خوبی رخ می‌دهد. مدتی است ایمان قلبی پیدا کرده‌ام که همه چیز دست خدا است و اگر صلاحم باشد این اتفاق صد در صد می‌افتد. من تلاشم را ادامه می‌دهم و چون خدا خیلی دوستم دارد، فکر می‌کنم اتفاق خوبی رخ می‌دهد.
 
مدیر وبلاگ : گفتن این حرف ها خیلی مایه می خواد !!!! یعنی ادم باید خیلی به خدای خودش ایمان داشته باشه که اینو بگه !!!!


مدیر وبلاگ : یکی از بهترین قسمت های " نیمه شب " !

غزالی: حدود چهار ماه دیگر خدمت سربازی یونس تمام می‌شود. دنیای انیمیشنش را ادامه می‌دهد و اگر بخواهد در کنار این هدف اصلی بازیگری را هم خواهد داشت، با این حال احساس می‌کنم او از من هم گزیده کارتر خواهد بود.
 
--------------------
گفتگو: مریم عرفانیان
مدیر وبلاگ : این اسم رو قبلا کجا شنیده بودیم ؟؟ بلهههههه درستهههههه (;
با آرزوی موفقیت روز افزون برای ایشون (:

دانلود به صرف شربت و شیرینی (به زودی)

سلام ! در 48 ساعت آینده به صرف شربت و شیرینی رو برای دانلود می ذارم

دارم آپ می کنم صبور باشید صبور باشید D:

))))))))))): پیر شدم ! آپ نمی شه !!!!

از صب تا حالا دارم تلاش می کنم که براتون آپ کنم اما نمیشه !

شرمندم

خستگی به تنم موند ! اصلا اعصابم خورد شد ! نزدیک 6 ساعته دارم خودمو خفه می کنم ...

از دوستان اگه کسی راهی به ذهنش می رسه بگه

فعلا هم این جوری دانلود کنید

لینک زیر رو بخونید :

ایگاه اینترنتی «ایران سیما» به نشانی iransima.ir دارای بزرگ‏ترین آرشیو دیجیتال رسانه‏های ایران می‏باشد. این سایت مفید که متعلق به شرکت سروش رسانه است، از سال 1384 فعالیت خود را آغاز نموده است. کلیه برنامه‏های پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران اعم از فیلم، سریال و... اندکی پس از پخش بر روی این سایت قرار می‏گیرند. اما در صورتی که تاکنون به سایت ایران سیما مراجعه کرده باشید، حتماً می‏دانید که تنها امکان مشاهده آنلاین فایل‏های ویدئویی در این سایت وجود دارد و امکان دانلود آن‏ها مهیا نیست. تاکنون راه‏ها و روش‏های مختلفی نیز جهت دانلود از این سایت مطرح شده است، اما همگی به علت پیچیدگی ساختاری این سایت کارآمد نیستند. اما هم اکنون قصد داریم به معرفی ترفندی بپردازیم که با بهره‏گیری از آن می‏توانید کلیه فایل‏های ویدئویی موجود در سایت ایران سیما را به صورت کامل و بدون هر گونه مشکلی دانلود نمایید. جالب است بدانید کیفیت این فایل‏های تصویری در حد بسیار مطلوب است و اثری هم از آرم یا لوگوی تبلیغاتی در آن‏ها به چشم نمی‏خورد. تنها لازمه کار، یک اینترنت پر سرعت است.

بدین منظور:
در قدم اول بایستی نرم افزاری به نام NetTransport را دانلود نمایید. این برنامه که یک دانلود منیجر نه چندان معروف است، جهت دانلود فایل از پروتکل‏های متعددی پشتیبانی می‏کند.

برای دریافت NetTransport می‏توانید به سایت سازنده به نشانی http://www.xi-soft.com مراجعه کنید.
اما نسخه موجود در سایت سازنده دارای محدودیت 30 روزه است. در نتیجه پیشنهاد می‏کنیم آخرین نسخه این برنامه (در حال حاضر نسخه 2.83.453) را به همراه کرک، با حجم تنها 3.54 مگابایت از اینجا دریافت نمایید.

پس از دانلود فایل، آن را از حالت فشرده خارج کنید.
سپس با دوبار کلیک بر روی NetTransport-Setup اقدام به نصب برنامه کنید.
پس از نصب برنامه، فایل Patch را که دانلود نموده‏اید را در محل نصب برنامه Copy ،NetTransport و Paste نمایید (محل پیش فرض نصب برنامه Program Files\Xi\NetXfer می‏باشد).

اکنون با دو بار کلیک فایل Patch را اجرا کنید. سپس بر روی دکمه Patch کلیک کنید تا عملیات از بین بردن محدودیت برنامه صورت بگیرد. پس این کار بر روی دکمه Exit کلیک کنید.
اکنون از منوی Start به All Programs > Xi > NetXfer رفته و بر روی NetTransport کلیک کنید.
خواهید دید که برنامه NetTransport اجرا می‏گردد.
دقت کنید جهت اطمینان از کرک نمودن موفقیت آمیز برنامه، کافی است از منوی Help بر روی About NetTransport کلیک کنید. غیرفعال بودن دکمه Register به معنای رجیستر شدن برنامه است.
این برنامه از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‏کند. اما جهت فهم بیشتر این ترفند زبان منوها را بر روی انگلیسی تنظیم کنید (از منوی Tools > Language).

در مرحله بعدی، جهت باز کردن سایت ایران سیما، نیازمند مرورگر Firefox هستید.
در صورتی که این مرورگر را بر روی سیستم خود نصب ندارید بایستی آن را از سایت http://www.mozilla.com/firefox دانلود نموده و نصب کنید.
پس از نصب فایرفاکس آن را اجرا کنید.
سپس توسط آن وارد سایت ایران سیما شوید (http://www.iransima.ir).
پس از ورود به صفحه اصلی سایت، وارد شبکه مورد نظر خود شوید. روز پخش برنامه و سپس برنامه مد نظر را انتخاب کنید. در آخر بر روی دکمه "نمایش برنامه" کلیک کنید.
خواهید دید که یک پنجره جدید باز می‏شود و فایل ویدئویی به صورت آنلاین پخش می‏گردد.
حالا در همان پنجره نمایش برنامه، کلیدهای ترکیبی Ctrl+U را فشار دهید تا به سورس صفحه دسترسی پیدا کنید (دلیل اصلی ما برای استفاده از Firefox به جای مرورگر IE همین قابلیت بود که در مرورگر IE غیرفعال است).
حال خواهید دید  که یک پنجره جدید با صفحه ای مملو از کد باز می‏گردد. در این صفحه کلیدهای ترکیبی Ctrl+F را فشار دهید تا در پایین صفحه نوار Find ظاهر شود. سپس عبارت mms را وارد نمایید.
خواهید دید که در میان کدها، خطی که در آن عبارت mms وجود دارد پیدا می‏شود. حال شما بایستی از آن قسمتی که mms وجود دارد تا جایی که wmv. موجود است را توسط ماوس انتخاب نموده و Copy کنید. دقت کنید به عنوان مثال چنین آدرسی خواهیم داشت:

mms://media.iransima.ir/tv3/tv3_13880210_017.wmv


پس از Copy نمودن آدرس، در برنامه NetTransport بر روی فضای خالی از صفحه راست کلیک کرده و New Download را انتخاب کنید (یا از روی کیبورد دکمه Insert را بزنید).
خواهید دید که پنجره Add New Download باز می‏شود.
حال در قسمت URL راست کلیک کرده و Paste را انتخاب کنید.
آدرسی که Copy نموده بودید وارد این قسمت می‏شود.
اما نکته کلیدی کار اینجاست. ممکن است  شما نیز تاکنون تا این مرحله پیش آمده باشید، اما دانلود فایل به این صورت غلط است. در صورتی که با همین پروتکل mms اقدام به دانلود فایل کنید، فایل شروع به دانلود شدن می‏کند اما در نیمه‏های کار متوقف شده و هیچ‏گاه فایل به طور کامل دانلود نمی‏شود.
برای رفع این مشکل، کافی است در همین قسمت URL، قسمت اول آدرس یعنی mms را پاک کرده و به جای آن عبارت rtsp را وارد نمایید.
یعنی آدرسی که ما در بالا داشتیم این گونه خواهد شد:

rtsp://media.iransima.ir/tv3/tv3_13880210_017.wmv


در نهایت بر روی دکمه OK کلیک کنید تا فایل شروع به دانلود شدن کند.

دیگر کار تمام است و می‏توانید منتظر باشید تا فایل با موفقیت به طور کامل دانلود شود.

(ترفندستان)

مسیر پیش فرض ذخیره فایل ویدئویی نیز درایو C است که می‏توانید آن را از طریق همان پنجره Add New Download تغییر دهید.
ویژگی جالب این برنامه این است که فایل‏های ویدئویی تا آنجا که دانلود شده‏اند نیز قابل مشاهده هستند. کافی است به مسیر دانلود فایل بروید و فایل ویدئویی را اجرا کنید، تا آنجا که دانلود شده، قابل مشاهده است.
البته حجم ویدئوهای موجود تاحدودی زیاد است (بسته به مدت زمان آن متغیر است) و قطعأ به یک اینترنت پرسرعت جهت دانلود نیازمند هستید.

بعد هم به مسیر زیر برید

این جا

حالا تا حاضر شه خوشحال می شم نظرات و باز تاب ها رو نستب به این فیلم بدونم (;

مدیر الان :   ): ):

عکس عکس عکس

اخبار جشن رمضان با حضور عباس غزالی + عید مبارک

این برنامه بیشتر از این که جنبه ی برنامه ی تلویزیونی با مضمون گفت و گو داشته باشه ، جنبه ی تشویقی برای کار پسندیده ی کمک و انفاق در این ماه بزرگو داره.

به همین دلیل حضور یا حرف های بسیار زیادی از بازیگر خوب کشورمون ندیدیم ولی در همین فرصت کم چیز های جالبی دستگیرمون می شد !

سیمایی نسبتا فارغ شده از گریم امید (به صرف شربت و شیرینی) . و حرف های شنیدنی ای در باره ی بهروز ! وقتی مجری از او پرسید با " بهروز صدات کنیم؟ " در جواب گفت " خیلی ها ایشون رو با نام بهروز و عمو بهروز صدا می زند " و نکته ی جالب دیگه ای که اشاره کردن این بود که " خیلی ها به من (عباس غزالی) می گن عمو بهروز ولی خودشون با صدای بهروز حرف می زنند !" D: . به علاوه علاقه ی خودشون رو نسبت به این نقش خــــــــاصصصصص بیان کردن و توضیحاتی در باره ی "به صرف شربت و شیرینی" (مدیر : فکر کنم انقدر قبل از پخش این فیلم ، وبلاگ ، راجع بهش گفته و نوشته ، بیشتر از خود عوامل در جریان کار باشیم P:) 

اما بیشتر از همه ابراز تاسف و هم دردی ایشون رو با مردم مصیبت دیده ی آذربایجان شرقی به چشم می خورد ):


خدایا توی شهر من شبیخون ِ بم افتاده   زمان از دست من رفته زمین از چشمم افتاده

وطن بی خونه وطن سر گردون    روزگارو چند شب به عقب برگردون ...

(ارجینی)

پیروز باشید ...


کی می خواد "به صرف شربت و شیرینی" رو زود تر از عید ببینه ؟

سلام سلام سلام !

یه گزارش تــــــــــوووووووووپ از خانم مریم عرفانیان حدود ساعت 10 امروز صبح (28 مرداد 1391) روی سایت مهر نیوز رفت

خود من به سبب اعتماد به نفس بیش از حدم و خود باروی زیاد (D:) همیشه از نحوه ی گزارش ها گله دارم . اما یه تشکر جا داره از خانم عرفانیان برای گزارش جذابشون کنم که مثل یه داستان دستتونو می گیره و جوری می بردتون وسط صحنه که فکر میکنید الان دیالوگی برای گفتن دارید ! بیشتر از این سرتونو درد نمی ارم و منتظرتون نمی ذارم فقط فقط فقط ، اگه از اون دسته ادمایید که حال دیدن فیلم (حتی اگه اثری از هادی مقدم دوست باشه) برای بار دوم رو ندارید ، نخوونید ! بعد از فیلم به این جا مراجعه کنید

بسم الله :

فیلم مقدم‌دوست با امضای نعمت‌الله/ عروسی "به صرف شربت و شیرینی"

فیلم تلویزیونی "به صرف شربت و شیرینی" که به‌عنوان نخستین تجربه کارگردانی هادی مقدم‌دوست هم‌زمان با عید سعید فطر روی آنتن خواهد رفت، اثری است که اگرچه کارگردانش مقدم‌دوست بوده اما همراهی حمید نعمت‌الله نیز در آن مشهود است.

به گزارش خبرنگار مهر، درست زمانی که منتظر خبر تازه‌ای از نخستین فیلم سینمایی هادی مقدم‌دوست یار همیشگی حمید نعمت‌الله به عنوان کارگردان بودم، خبر رسید او در یکی از نقاط شهر تهران مشغول تصویربرداری نخستین فیلم تلویزیونی خود است. تله فیلمی به نام "به صرف شربت و شیرینی"‌ که وقتی خلاصه داستان آن را در اخبار رسانه‌ها بخوانیم احتمال اینکه شوقمان برای تماشایش بیشتر شود خیلی زیاد است: "زوج جوانی‌ برای جور کردن خرج عروسی‌شان باید دو نفری چیزی حدود دو سال کار کنند و همه درآمد این دو سال را یک‌جا فقط خرج عروسی کنند..."

همین می‌شود که در یکی از روزهای گرم تابستان همزمان با ماه مبارک رمضان برای تهیه گزارش در یکی مانده به آخرین روز تصویربرداری به لوکیشن آن واقع در یک مجتمع فرهنگی تفریحی می‌روم. حسین دیردار دستیار یک کارگردان راهنمایی‌ام می‌کند روی یکی از صندلی‌های شیک لوکیشن، جایی که در کادر دوربین نباشم بنشینم و گزارشم را بنویسم.

گروه در یک تالار عروسی مشغول کار هستند و همه حواسشان به پسربچه‌ای است که باید در یک سکانس کوتاه از مبلی که معمول است عروس و داماد روی آن بنشینند بالا برود و بادکنکی که شخصیت امید با بازی عباس غزالی با الکتریسیته موهایش به دیوار چسبانده را بردارد.

- عموجان درست و حسابی بپر بالا و پایین.

-عمو جان به دوربین نگاه نکن.

- عمو جان فقط چند دقیقه صبر کنی تمام می‌شود...

درخواست‌ها و وعده وعیدهای عوامل به پسر کوچک تمامی ندارد و او دارد کم کم خسته می‌شود. مقدم‌دوست یاد بسته بادکنک‌هایی می‌افتد که دست فرشید رئوفی مدیر تولید کار است. به پسرک پیشنهاد می‌دهد بیشتر صبوری کند تا تمام بادکنک‌ها از آن او باشد. خوراکی بعد از کار هم محفوظ است.

عباس غزالی باید وقتی غرق در فکر است و پسر مدام از او می‌خواهد هم‌بازی‌اش شود،‌ ناگهان به خودش بیاید بادکنک را برای سرگرم کردن پسر که فرزند مدیر تالار است، به دیوار بچسباند و از او بخواهد تا برمی‌گردد آن را از دیوار جدا کند. نفیسه روشن بازیگر شخصیت فیروزه باید از آن طرف به موقع وارد کادر شود، تقویمش را در بیاورد و درباره تاریخ عروسی با امید حرف بزند.

گاهی همه چیز درست پیش می‌رود و تنها یک نگاه پسر کوچک به دوربین یا زاویه نازیبای دوربین گروه را مجبور به تکرار برداشت می‌کند. در فاصله یکی از استراحت‌ها مقدم‌دوست پیشنهاد می‌دهد با رضا شیخی مدیر تصویربرداری فیلم حرف بزنم. کسی که از سال 64 با فیلم سینمایی "ناخدا خورشید" وارد این عرصه شده و حالا 6 سالی است در فضای دیجیتال کار می‌کند: تا قبل از این فقط سینما کار می‌کردم و تک و توک سریال‌هایی مثل "آپارتمان" در کارنامه‌ام بود.

وی ادامه می‌دهد: در سال‌های اخیر در تلویزیون بیشتر کار کردم و ماحصل آن چند سریال از جمله "گل‌های گرمسیری"، "جراحت" و "شیدایی" شده‌اند. تعدادی تله فیلم و چند فیلم تبدیلی هم داشته‌ام؛ مثل "مرهم" که سینمایی نبود و دیجیتال تصویربرداری و بعد تبدیل شد.

از او که در مدت زمان حضورم پشت صحنه فیلم همواره در سکوت و متمرکز بر کار می‌بینمش،‌ درباره انرژی که برای تله فیلم‌ها می‌گذارد، سوال می‌کنم و او جواب می‌دهد: واقعیت امر این است که من بین فیلم با فیلم تفاوت قائل نیستم و سر هر کاری دلم می‌خواهد با تمام وجود کار کنم تا تلاشمان اثرگذار باشد. اصلا به این فکر نمی‌کنم که کار نگاتیو است، سریال یا تله فیلم. بلکه تنها به عنوان فیلم با آن ارتباط برقرار می‌کنم. بیشتر دوست دارم فیلمی بسازیم که با مخاطب ارتباط برقرار کند.

شیخی این بار درباره محتوای کارها حرف می‌زند:‌ کار به لحاظ محتوایی خیلی برایم مهم است که چه فیلمنامه‌ای باشد و بسیاری از تله فیلم‌ها را از همین رو قبول نکرده‌ام. من تا فیلمنامه را نخوانم کار نمی‌کنم. اما حمید نعمت‌الله را خیلی دوست دارم و علاوه‌بر اینکه تجربه خوشایند "لب دریا" را با هم داشتیم، تصور می‌کنم اسم حمید نعمت‌الله با هادی مقدم‌دوست عجین شده و جدا از هم نیستند. به همین خاطر سناریویی که مقدم دوست به تنهایی یا در کنار نعمت‌الله بنویسند، مهر و امضای نعمت‌الله را دارد و یکی از دلایل حضور من در این کار این است که خیلی عاشق حمید نعمت‌الله هستم.

حسن هندی عکاس گروه اینجا است و علاوه‌بر اینکه قول می‌دهد عکس‌های خوبی از کار برایم بفرستد، می‌گوید لوکیشن فعلی به اصطلاح عکس خور نیست و من باید گزارشم را با عکس‌های نامربوطی کار کنم! البته بازار عکاسی پشت صحنه هم گرم است و دیردار و هندی به نوبت با تلفن همراه از یکدیگر عکس می‌گیرند! D:

این برداشت بالاخره انجام می‌شود و تنها کار گروه در این تالار یک نمای کوتاه از ورود فیروزه به آن است. نور و صدا و تصویر باید جابجا شوند و این فرصت خوبی به من می‌دهد تا با نفیسه روشن گپ بزنم: همیشه دلم می‌خواهد مراسم عروسی‌ام را اینطور بگیرم! منظورم این است که هیچ وقت دوست ندارم تالاری بگیرم، چندین میلیون هزینه کنم و بعد مهمانان بیایند و بروند و بگویند ژله به ما نرسید! دلم می‌خواهد پولم را برای خودم و همسرم نگه دارم و همه را با یک شیرینی و شام کوچک و ساده شریک شادی‌ام بکنم.

روشن از دلایل حضور در این پروژه می‌گوید:‌ زمانی که متن این فیلمنامه را خواندم خیلی از آن خوشم آمد. اولین دلیل انتخاب من همین متن بود و بعد آشنایی با گروه هادی مقدم‌دوست که خیلی حرفه‌ای بودند. خدا را شکر می‌توانم بگویم این کار جزو تله فیلم‌های خیلی قوی است که چارچوب متن و بازیگران و عوامل خوبی دارد.

تا به این لحظه دیده‌ام که پیش از برداشت نهایی، بازیگران یک سکانس را تمرین می‌کنند و حس و حال لحظه را درمی‌آورند. با تأیید حرف روشن به این موضوع اشاره می‌کنم و او ادامه می‌دهد: بله ما تمرین‌های زیادی انجام می‌دهیم تا ایرادات اصلاح شود و یک برداشت شسته و رفته داشته باشیم. این موضوع باعث می‌شود بازیگر بتواند کار خوبی از خودش ارائه بدهد. "به صرف شربت و شیرینی" جزو معدود آثاری بود که به جرئت می‌توانم بگویم تله فیلم بود. تا اینکه بگویم فیلمی انجام دادم و تمام شد و رفت.

نکته بارز شخصیت فیروزه تا اینجا که با کار همراه بودم، شادی و لبخند همیشگی او بر لب‌هایش است. ایفاگر این نقش درباره‌اش توضیح می‌دهد: فیروزه یک دختر خیلی پرانگیزه و مصمم است که حتما عروسی‌اش را مختصر بگیرد به این خاطر که دختر مادی گرایی نیست و همسرش را هم به این موضوع تشویق می‌کند. خیلی جالب است که در دنیای واقعی مردها دوست دارند عروسی نگیرند و مراسم کم هزینه باشد و دخترها دوست دارند بریز و بپاش کنند اما اینجا فیروزه خلاف این عمل می‌کند!

 کار در طبقه همکف تالار عروسی به پایان می‌رسد و عوامل عازم طبقه دوم می‌شوند. در این فاصله با احسان صابریان صدابردار کار که سابقه فعالیت در حوزه تولید را هم دارد، گپ می‌زنم و او که شناخت خوبی از همکارانم دارد، از خبرنگارانی حرف می‌زند که تا به حال کارهایی که او در آنها بوده را پوشش داده‌اند.

یکی از روزهای ماه رمضان است و تا افطار چیزی نمانده. گروه در شتاب برای به پایان رساندن وظیفه آن روز خود هستند و فردا شب نیز کار به پایان می‌رسد. همه به طبقه دوم می‌رویم و تنها سکانس باقی مانده همراهی امید و فیروزه تا میانه‌های تالار و رفتن فیروزه برای حرف زدن با مدیر تالار است.

سکانس پس از یکی دو بار تکرار به سرانجام می‌رسد و گروه به تکاپو می‌افتند تا همه چیز را به روز اولش برگردانند. عباس غزالی فرز!!! لباس خودش را جایگزین لباس صحنه می‌کند و مثل همیشه سرحال و پرانرژی درباره نقش تازه‌اش حرف می‌زند. او بعد از ایفای شخصیت بهروز در سریال "وضعیت سفید" فقط در دو تله فیلم دیده شده و برای انتخاب نقش‌هایش وسواس زیادی دارد: "به صرف شربت و شیرینی" یکی از کارهایی است که با خواندن فیلمنامه‌اش لذت زیادی بردم. از طرفی به این گروه اشراف داشتم و یک سال و هفت ماه در خدمت حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست عزیز بودم. این فیلمنامه را هم هر دو با هم به نگارش درآورده‌اند، با این تفاوت که جایشان عوض شده و آقای نعمت‌الله اینجا مشاور هستند و مقدم‌دوست کار را می‌سازد.

وی ادامه می‌دهد: آنها خیلی خوب می‌دانند چطور قصه‌های این شکلی را روایت کنند و در عین روایت یک قصه اجتماعی میزانی فانتزی نیز در کارشان وجود دارد. نکته قوت آنها این است که برای خنداندن زور نمی‌زنند و طنزشان معقول است. در این تله فیلم هم بیشتر طنز موقعیت وجود دارد تا اینکه کار مثل اکثر آثاری که به اشتباه طنز نامیده می‌شوند به ورطه لودگی بیفتد. مدیر با خوشحالی می نویستت ! : ما نیز به این موضوع اشاره داشتیم در پست گذشته D :P:

از این بازیگر سختگیر درباره دلایل انتخاب این شخصیت می‌پرسم و او جواب می‌دهد: امید شخصیت اصلی قصه با کارهای قبلی‌ام تفاوت دارد و دارای یک پیچیدگی‌های شخصیتی مثل بهروز "وضعیت سفید" است. مثلا لایه‌های درونی او را می‌بینیم و حالت‌های مختلفی دارد که به بازیگر امکان بروز و ظهور توانایی‌هایش را می‌دهد. این شخصیت از نظر احساسات پروپیمان است و یکی از دلایلی که کار را پذیرفتم این شخصیت بود. قبل از آن قصه قرص و محکم و با نمک و حضور عزیزانس که نامشان را آوردم در رأس این هرم مرا به بازی در این نقش ترغیب کرد.

عوامل باید تالار را تحویل بدهند. قبل از آن اتاق عقد که در گوشه تالار واقع است همه را قلقلک می‌دهد که پیش از پایان کار یک عکس دسته جمعی داشته باشند. گروه 10، 15 نفره تولید "به صرف شربت و شیرینی" میان کله قندها و قرآن و آینه شمعدان قرار می‌گیرند، خانم‌ها روی مبل می‌نشینند، آقایان می‌ایستند و با یک ترفند عکاسی، عکاس هم در میان جمع قرار می‌گیرد و دوربین حضور این جمع را برای یادگاری قاب می‌گیرد.

"به صرف شربت و شیرینی" به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساعت 17:30 روز عید فطر از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

------------------------

گزارش: مریم عرفانیان

مدیر می نویستت ! :

اول این که خیلی ابراز خوشحالی می کنم از این که اسم علی رضا رو ، روی نقش جدید عباس غزالی نمی بینیم D:

این اسم رو دوست دارم ولی به نظرم اصلا به ایشون نمیاد و نمی فهمم چرا تو خیلی از نقش ها اصرار دارن به این اسم روی ایشون !!!!

همه ی گزارش بالا خیلی جذابه ، اگه من قسمتی رو پر رنگ کردم به این دلیل بوده که به فیلد کاری وب نزدیک تر بودند

دیدید که عوامل این تله فیلم از جمله آقای غزالی ، با زبان روزه در ماه مبارک رمضان زحمات زیادی کشیدند . امیدوارم ما هم بتونیم جواب این زحمات رو بدیم

روز یا روز های آخر مهمانی خدا ست ، علاوه بر این که ما رو فراموش نمی کنید ، یه جمع بندی هم به کار های خودتون تو این ماه داشته باشید

یا حق

تیزر به صرف شربت و شیرینی + به روز شد

قابل توجه هر جنبنده ای D:

زمان دقیق پخش : یکشنبه هفده و سی دقیقه ی بعد از ظهر شبکه ی دو سیما



خب خب خب  ... این جا چی داریم ؟؟



بله !

تیزر فیلم (اگر در باز شدن آنونس با مشکل رو به رو شدید از گوگل کروم استفاده کنید یا فلش پلیر بروسرتون به روز کنید (; )

لینک دانلود تیزر

و اما ...

عباس غزالی : " فیلم به صرف شربت و شیرینی ، کاری متفاوت و فانتزی و تقریبا فضاش شیرینه "

مستند هایی که در فیلم می بینیم رد پا هایی از شه کار های حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست ، شوق عجیبی در دیدن فیلم ایجاد می کنه .

یه نمونشو در آنونس بالا می بینیم همین مالید بادکنک به مو هاست تا بچسبه به دیوار ، هزل نیست ، هجو نیست اما بی اختیار ِ شما لب هاتون رو به لبخند باز می کنه !

در کنارش فکر می کنم انتخاب موضوع خیلی خیلی خوب و مهمی داره که امروز مشکل شاید خیلی ها باشه ! با این که لب دریا و بوتیک و همین به صرف شربت و شیرینی ، در یک خط حرکت می کنند اما هیچ شباهتی به هم ندارن ! نکته ی مهم و قابل تاملیه !!!!

و ... خیلی بی طاقتم که عید شه !


مدیر وبلاگ : برای دوستان علاقه مند : مقاله ای برای تفکیک هزل از طنز و هجو

کلیک کنید