ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام دوستای گلم .. 

 

قالب چطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟/ 

 

این اپم برای اینه که وب خالی نباشه ....(بده دیگه) 

 

حالا اینارو ببینید 

 

 

 

 

فعلا باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای 

 

قربون همتون (رنگین کمان)

بازم تولد........

 

سلام منم رنگین کمان  

 

اگه گفتین چرا اومدم اپ کنم  

 

اخه فردا تولد دوست عزیزم فاطمه هست .از همین جا فریاد می زنم ... 

 

 

نفاطمه جونم تولدت مبارک  خدمات وبلاگ نویسان جوان               www.bahar20.sub.ir

. . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

الهی صد هزار سال زنده باشی و به همه ی ارزو های خوشگلت برسی عزیزمبهاربیست

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir

 

حالا دست دست................  

بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir

 

قرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررربونت برم من خدمات وبلاگ نویسان جوان             www.bahar20.sub.ir

 

بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir

 

  

عزیزم خیلی دوووووووووووووووووستت دارم 

 

به به عجب جشنی شد  

 

I Love YouI Love Youفاطمه جون عاشقتم...... 

 

 

  

 حالا دیگه نوبت کیکه ..........ببین چقدر خوشگله 

 

عزیزم هدیه‌ی من برات یه دنیا عشقه، زندگیم با بودنت درست مثل بهشته

 

تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک، عزیزم دوستت دارم تولدت مبارک!! 

 

 

همین دیگه خیلی زیاد شد فعلا خداحافظ 

 

قربون همتون (رنگین کمون)

دلم خیلی هواتونو کرده بود...

نگاهم یاد باران کرده امشب    مرا سر در گریبان کرده امشب

غم و فریاد من ازاین وان نیست    دلم یاد رفیقان کرده امشب

سلام به دوستای گل خودم...از اینکه دیر به دیر اپ می کنم بازم معذرت می خوام توی اپ قبلی گفتم که کلی درس

و مشق ریخته رو سرم. باور کنین الان هم زیاد وقت ندارم ..جمعه ازمون دارم .شنبه هم امتحان شیمی دارم و تروخدا برام دعا کنین...

بگذریم فقط اومدم این عکسا رو بذارم . از بوم سفیدای مختلف...هردفعه اومدم براتون جداگانه از هر قسمت بذارم

نشد..دیگه خودتون ببخشید اینا خلاصه ای از همشه...ایشاا...بقیه اش رو بعدا"  می ذارم .ببخشید که کوچیک بزرگ شد...تااپ بعدی بدرود....

کوچیک شما افتابگردون

 

  

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

    

به این میگن خلاقیت در عکس گرفتن.... 

  

 

  

 

 

  

  

نظر بدین...نظربدین....

 

دارم می پوکم.

سلام ...

خوبین . چطورین . نمی دونین دارم بال در میارم . وای الان خودمو می کشم.نمی دونین چه  

 

حالی دارم تو اینترنت غوغاس . 

 

می دونین که داداش محسن تو رادیو برنامه داره . ولی ما دوتا بد بختی داریم.  

 

1.ما تهران نیستیم و نمی تونیم داداش محسنو ببینیم. 

 

2.و اما رادیو های ما رادیو سلامت  نمی گیره .....لطفا یکی بتعریفه.(حا لا تو نظرات نمی  

 

تعریفین . حد اقل تو وباتون بتعریفین.) 

 

اینم از عکساش .(قربون فاطیما بهار مست بریم که به موقع اطلاع رسانی کرد.) این عکسا هم از 

 

وب خودشه . 

 

  

 

و حالا داداش محسن جون : 

 

 

 

a16zr5.jpg

 

 

من دیگه کاری ندارم(اگه سوالی دارید .نظر بدین.) 

 

قربون همتون یاسی