ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

همین طوری.........

سلام . کاری نداشتم از این ورا رد می شدم گفتم یه سر بزنم .  

اینم یکی از شعرای سهراب . (من خیلی دوستش دارم) 

 

ابری نیست

بادی نیست

می نشینم لب حوض:

گردش ماهی ها . روشنی . من . گل . اب .

پاکی خوشه ی زیست.

مادرم ریحان می چیند.

نان و ریحان وپنیر.آسمانی بی ابر.اطلسی هایی تر.

رستگاری نزدیک:لای گل های حیاط.

نور در کاسه ی مس چه نوازش ها می ریزد!

نردبان از سر دیوار بلند.صبح را روی زمین می آرد.

پشت لبخندی پنهان هر چیز .

روزنی دارد دیوار زمان .که از آن. چهره ی من پیداست.

چیزهایی هست . که نمی دانم .

می دانم سبزه ای را بکنم خواهم مرد.

می روم بالا تا اوج . من پراز بال و پرم.

راه می بینم در ظلمت . من پراز فانوسم.

من پراز نورم در شن

و پراز دار و درخت.

پرم از راه . از پل . از رود . از موج .

پرم از سایه ی برگی در اب چه درونم تنهاست.

تولد..تولد...تولدت مبارک..

سلام...سلام..سلام...سلام...یه سلام پر از مهر و صفا و محبت به همه اونایی که امروز و یادشون نرفته ...


من افتابگردونم عضو همون گروه چهار نفری ای که توی اپ قبلی باهاشون اشنا شدین . رنگین کمون جون زحمت اپ قبلی رو کشید دستت درد نکنه عزیزم واسه اپ اول عالی بود


خب بریم سر اصل مطلب ...به هر روی از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است....


امروز 25 شهریور ماه سال 1387 یعنی روز تولد اقا کیوان گل...


من از همین جا و از طرف بر و بچه های این وبلاگ می خواهم بگم



داداش کیوان تولدت مبارک


امیدوارم هزار هزار هزار هزار هزار هزار هزار سال زنده باشی و همیشه هر جای این کره قلمبه و خاکی که هستی (ببخشید من اصلا خلاقیت ندارم) موفق و سربلند باشی ...



خب دیگه باید برم به مامانم کمک کنم چون امشب همه بر و بچه های این وبلاگ افطاری خونمون دعوتن...



راستی باید توی اپ قبلی می گفتیم واسه راه اندازی این وبلاگ از چند نفر باید تشکر کنیم: 1.بابای نبات 2.داداش گل خودم 3.دوست خوبمون فاطمه طیبی

تا دیداری دیگر بدرود( گفتم که من اصلا خلاقیت ندارم)


ما هم چند نفر مثل بقیه

اول از همه:یه سلام

یه سلام به خشگلی

رنگین کمان به زردی افتابگردان.به بوی خوش یاس وبه شیرینی نبات

قبل از هر چیز ...حلول ماه رمضون رو به همتون تبریک می گم (طاعتتون قبول)

و اینکه...

باور کنین نمی دونم چه طوری شروع کنم.ولی می خوام خودمون رو معرفی کنم.

 

1

من رنگین کمان هستم . کوچیک شما که مسئولیت اولین اپ به من سپرده شده.

.

2

افتابگردان هم یه دختر ماهه که دو سال از من بزرگتره.

3

یاسی جونم هم که گله خودمه و عزیز دلمه یه سال از من کوچیکتره.

4

نبات هم که کوچیک این وبلاگ محسوب میشه

;11سالشه ومن هم خیلی دوستش دارم.

و اما...........

ما طرفدار محسن و کیوان هستیم و می خوایم توی این وبلاگ ازشون طرفداری کنیم.

البته نمی خوایم فقط طرفداری کنیم .می خوایم ازشون به شما خبر ها و عکسهایی بدیم که نفستونو بگیره ....

این وبلاگ قراره سلام بهاررو زنده کنه.ما قراره توی این وبلاگ چند قسمت از سلام بهار رو

برای شما بشرحیم و عکسهاشو بذاریم . البته اگه شما عزیزان لطف کنید و یه سایت با سرعت

اپلود بالا به ما معرفی کنید.

یه چیز دیگه ......

اینکه قرار نیست ما اینجا فقط در مورد محسن و کیوان بنویسیم . ما اینجا از خاطراتمون .....از

اتفاقاتی که می افته.....و از خیلی چیزایه دیگه هم می نویسیم.....

 

 

خب فکر کنم برای این اپ کافی باشه . منتظرمون باشید ...

راستی فردا جشن تولد داریما. یادتون باشه...................

 

.
.
.
.
.