ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

این ترانه.........

  این ترانه  

 

این ترانه بوی نان نمی دهد 

  

بوی حرف دیگران نمی دهد

 

سفره ی دل دوباره باز شد 

 

سفره ای که بوی نان نمی دهد  

 

نامه ای که ساده و صمیمی است 

  

بوی شعر و داستان نمی دهد 

 

با سلام و ارزوی طول عمر 

 

که زمانه این زمان نمی دهد 

 

کاش این زمانه زیر و رو شود 

 

روی خوش به ما نشان نمی دهد 

 

یک وجب زمین برای باغچه 

 

یک دریچه اسمان نمی دهد 

 

وسعتی به قدر جای ما دو تن 

 

گر زمین دهد زمان نمی دهد 

 

فرصتی برای دوست داشتن 

 

نوبتی به عاشقان نمی دهد 

 

هیچکس برایت از صمیم دل 

 

دست دوستی تکان نمی دهد 

 

هیچکس به غیر ناسزا تورا 

 

هدیه ای به رایگان نمی دهد 

 

کس ز فرط های و هوی گرگ و میش 

 

دل به هی هی شبان نمی دهد 

 

جز دلت که قطره ایست بی کران 

 

کس نشان ز بی کران نمی دهد 

 

عشق نام بی نشانه است و کس 

 

نام دیگری بدان نمی دهد 

 

جز تو هیچ میزبان مهربان 

 

نان و گل به میهمان نمی دهد 

 

پاره های این دل شکسته را 

 

گریه هم دوباره جان نمی دهد 

 

خواستم که با تو درد و دل کنم 

 

گریه ام ولی امان نمی دهد

  
نظرات 2 + ارسال نظر
مهتا جون چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://WWW.MAHTA20.BLOGFA.COM

شلام شلام سیلام سیلام سلام سلام

خب باید بگم که من این اون اسم رو نذاشتم و این نازنین دیوونه گذاشته

به مریم هم بگو که من نذاشتم

یادت نره

خلاصه الان بهش زنگ زدم و یقه اش رو گرفتم

مطمئن باش از زیر دسته من نمی تونه در بره

بازم بیاین با مریم

منتظرتون هستم ها

به این مریم هم بگو که اینقدر تا ساعت ۴ و ۵ بیدار نمونه
من بهش میس میدم می بینم که اونم میس میده


مسافرم مسافرم
باید برم باید برم

این هم از شعرهای ناب وروجک خان بود هاهاهاهاها

نازنین چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ http://WWW.MAHTA20.BLOGFA.COM

سلام یاسی جون من که بلد نیستم کد بذارم باس وایسی تا مهتا بیاد

بابا شما هم گیر دادید ها که گفتید این اسمه این بالای وبلاگت چیه خواستیم مهتا رو سورپریز کنیم اونم زنگ زد وگفت مگه چی گذاشتی منم مجبور شدم بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد