ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

تو به من خندیدی.........

...سیب... 
 
تو به من خندیدی

و نمی دانستی من به چه دلهره

از باغچه ی همسایه
سیب را دزدیدم

باغبان در پی من تند دوید

سیب را دست تو دید

غضب الوده به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی و هنوز سال هست که در گوش من ارام ... ارام..

خش خش گام تو تکرار کنان می دهد ازارم...

و من اندیشه کنان

غرق این پندارم:
 
 
 
که چرا باغچه ی کوچک ما سیب نداشت!!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ب.ظ http://mamad-tataloo.blogfa.com

سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی
منو با اسم ( هرکجا هستم باشم اسمان مال من است ) لینک کن .

من تورو لینک کردم.
با اجازه
بای.

محمد جانبلاغی یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

سلام یاسی جون!!!!!!!!من شما را با اسم هیاهوی دل ها لینک کردم!!!!شما هم مرا با اسم شکست عشقی لینک کنید!!!!!

نازنین دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ق.ظ http://WWW.MAHTA20.BLOGFA.COM

سلام دلبرکم قرار نشد از کد های ما تقلب کنی مثلا همین کد موس

یادت نره ما بهترین وبلاگ در بلاگفا هستیم
چون آمار وبلاگمون از همه ی وبلاگهای بلاگفا بالاتره

یه توصیه بهت می کنم این نوشته هات رو کمی کوچکتر بزن واگه نوشته هات خیلی زیادن ادامه مطلب بذار جانم
سعی کن نوشته هات هم سازنده باشن

از اینکه ۳مرداد بهم سر زدی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد