ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

سیب...

تو به من خندیدی و نمی دانستی 
 

من به چه دلهره از باغچه ی همسایه 
 

سیب را دزدیدم
 

باغبان از پی من تند دوید
 

سیب را دست تو دید 
 

غضب آلوده به من کرد نگاه
 

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
 

و تو رفتی و هنوز 
 

سالهاست که در گوش من آرام آرام 
 

خش خش گام تو تکرار کنان 
 

می دهد آزارم
 

و من اندیشه کنان غرق این پندارم 
 

که چرا خانه ی کوچک ما سیب نداشت....

 

شاعر این شعر حمید مصدق در تاریخ خرداد 1343 بوده.
 

این هم جواب زیبای فروغ فرخ زاد به حمید مصدق:

 

من به تو خندیدم
 

چون که می دانستم
 

تو به چه دلــهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی،
 

پدرم از پی تو تند دوید
 

و نمی دانستی که
 

باغبان باغچه همسایه
 

پدر پیر من است!

 

من به تو خندیدم
 

تا که باخنده ی خود
 

پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم
 

بغض چشمان تو لیک
 

لرزه انداخت به دستان من و
 

سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک

 

دل من گفت: برو
 

چون نمی خواست به خاطر بسپارد
 

گریه تلخ تو را
 

و من رفتم و هنوز
 

سالهاست که در ذهن من
 

آرام آرام
 

حیرت و بغض نگاه تو
 

تکرار کنان،
 

می دهد آزارم
 

و من اندیشه کنان
 

غرق این پندارم:
 

«که چه می شد اگــر باغچه خانه ما سیب نداشت؟؟!!!» 

  


 

پی نوشت۱:روز مادر رو به همه ی مادرا تبریک میگم ...(ببخشید دیر شد) 

 

پی نوشت۲:وفات امام خمینی رو تسلیت میگم... 

 

پی نوشت۳:قالب چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 18 + ارسال نظر
sayna جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://shabe-sher1.blogfa.com

سلام
عزیزم مرسی که خبر کردی.
شعر قشنگیه اینو تارا جون می خواست بنویسه ولی فک کنم مثه من شد قضیه .
قالبتم قشنگه.
موفق باشی خدانگهدار.

حسین جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

faryad2010 شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.deyare-khashm.blogfa.com

برنامه اعلام شده بزرگداشت حماسه خرداد http://www.box.net/shared/oll7t4e2ll

صدای ریاضی شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ http://www.ghasemimath.blogfa.com

این شعر خیلی زیباست و جوابی که فروغ به اون داده زیباتر
هر وقت این شعر رو میخونم دوست دارم یه باره دیگه بخونمش

نگین شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://matbooat.blogfa.com

سلام
شعر خیلی قشنگی بود از دکتر مصدق .
قالب وبت هم خیلی قشنگه.
بای

زهرا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام جیگر طلا .خیلی نوشته هات عالی بود.من خیلی از وبلاگت خوشم میاد و هر روز بهت سر می زنم.

گالیا دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.gali174.blogfa.com

سلام
از وبلاگت خوشم اومد.
اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده با چه اسمب بلینکمت
منتظرم.بابای

گالیا دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.gali174.blogfa.com


........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥ آپم بدو بیا
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥بدو بیااااااااااااااااا
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥

sayna سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ http://shabe-sher1.blogfa.com

سلام
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــم

اینم وسیله ی نقلیه دیگه چی میخواید؟
---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
منتظرماااااا[بدرود]

نرگس پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://nargess1993.blogfa.com

سلام عزیزم شاید باورت نشه ولی دلم خیلی برات تنگ شده بود قالب نو مبارک خیلی قشنگه همین طور اپت....اخ چقدر هوس سیب کردم......!!!!!!!!!!!!!!!!

BaHaR دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.eshghe2009.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟
خیلی زیبا بود.
ممنون که خبرم کردی.
خیلی خوشحال شدم.
بازم بیا.منتظرتم.بای

نرگس آهوی مهربون بهاری سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ http://mystoriesandwords.blogfa.com/

_________**_____*__*___________
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**::::::::**
______________*__*_______**::::::::::**
_______________*__*_____**:::::::::::**
________________*__*___*:::::::::::::**
_________________*_*__*::::::::::::::**
_____**********____##*::::::::::::**
___**:::::::::::::::::::* ××*::::****::::**
__**::::::::::::::::::::*××**:::::::::::::**
___**::::::::::::::::::::::*××××*:::::::::::::**
_____**:::::::::::**::::::**^^*:::::::::::**
__________****:::::::::::::*^*********
____________**:::::::::::**
___________**::::::::**
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
سلام ..آپم...[گل][قلب]

نرگس پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ http://nargess1993.blogfa.com

سلام یاسی جونی..........من به روزم قدم رو چشم ما بذار...

مهتا دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.mahta20.blogfa.com

هی چی شده ؟؟؟

قضیه چیه |؟؟؟/

سوءتفاهمی پیش اومده من اصلا خیلی وقته که به وبلاگم نیومدم اون مطلبی رو هم که می بینی واسه 27خرداده من روز 20 اینا بود که گذاشتم و تاریخش رو گذاشتم واسه روزه 27 که یه هفته استراحت کنم و دیگه نیام و درس بخونم

من واقعا نمی دونم قضیه چیه میشه توضیح بدید

من اصلا خیلی وقته که به وبلاگت نیومدم یاسمن باور کن

یکی قضیه رو واسه من توضیح بده

من گیج شدم

sayna چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://shabe-sher1.blogfa.com

..................\..\\............/. //..
....................\..\\........../. //..
......................\..\\......../. //..
.......................\ ```´´´-//....
.....................(___).(___)-.....
......................(0)......(0)``-._..
........................|~......~ ,.`-..._..
........................|...........|...`-...._..
........................|........../\..........`-._.........__...---'''''-..._..._..
........................|.........|..\.... سلام....`-._ .. _.--' ..خوبی؟....._..`...
........................).........|...\...........``...... وبم آپ شد............\`\..\.
....................../...........|....\...........بدو بیا پیشم....................|.`\.\..
...................../_....__)......\................منتظرتما.....................|...`\.\.
.................../.............\.......|...................اینم فرستادم ......../.......).).
..................|...............|......|.....................بشینی روش ........./......(.(.(.(..
..................|...............|......|......................با این بیای.........../.........).).).).
..................|..()...()...|......\.............|....اا بدو بیا دیگه..........._.-'...........(.(.(..
..................`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|..
....................`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
....................................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|..
..................................../.........`` |.`......../...........`..|.
....................................\_______\_........\____...\_\..

sayna چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:45 ب.ظ http://shabe-sher1.blogfa.com

اوه اوه

چرا این شکلی شد؟؟؟

کلا می خواستم بگم که آپم گلم...

منتظر حضور سبزت...

موفق باشی فعلا خدانگهدار.

صبا جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you

آرین جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ http://aryan0612.blogsky.com

بابا وبلاگ تو که قشنگ تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد