ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

توووووووووووووولد

سسسسسسسسسسسسلام ... 

 

امروز تولد افتابگردون است.افتابگردون عزیزم تولدت مبارک.حالا بیاین پایین  

خوب 

 

 

تولد..تولد...تولدت مبارک .مبارک مبارک تولد مبارک بیا شمع ها رو فوت کن تا صد سال زنده  

 

باشی.تولد...تولد...تولد...تولد مبارک . 

 

 

 

happy birthday to you

happy birthday to you

happy birthday to you 

.

.

.

.

.

.

 

تولدت مبارک افتابگردون عسیسم 

 

بیا شمع ها رو فوت کن تا 100 سال زنده باشی

 

 

خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم که قلبم را می فرستم چون

او خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست

.

.

.

تولدت مبارک

 *  ولی خداییش هیچی به فکرم نرسید که برات بگیرم. 

*فاطمه می گفت برو براش کتاب کار فیزیک و ریاضی و شیمی بگیر . 

*من گفتم فکر خوبیه. 

*فاطمه گفت ولی یه مشکلی هست گفتم چی 

* گفت اینکه اون همه ی کتاب ها را داره.  

*بعد دوتا مون خندیدیم . 

 

روزی که به دنیا اومدی داشت باروون میومد اما

اون روز هوا اصلا ابری نبود. این فرشته ها

بودن که داشتن گریه می کردن چون

یکی ازشون کم شده بود

.

.

.

تولدت مبارک.  

 

  

 

 

تولدت مبارک افتابگردونم 

 

میدونی با هر پلکی که میزنی من نفس میکشم؟

 
پس به کسی خیره نشو چون من خفه میشم.  
 
-  
 
اینا هم هدیه های من توی وبلاگ 
 
 
 
خوب خوشت اومد 
 
 
we wish you whatever makes you happy
 
 
  
از بیرون صدای الله و اکبر میاد بیاین ما هم با هم بگیم الله و اکبر 
الله واکبر  
الله واکبر  
الله واکبر  
الله واکبر  
الله واکبر    
 
خوب بریم سر موضوع خودمون. 
افتابگردون من تا اونجا که تونستم کار خودمو کردم امیدوارم خوشت او مده باشه . شاید امشب اومدم خونتون 
 
خوب خدا حافظ

سلام

سلللللللللللام.... 

 

خوبین امروز خیلی خوشحالم.اول اینکه۲۲ بهمن و تعطیلات و...وبعدتولد. 

 

امروز تولد افتابگردون است

خداحافظ

آخیش اومدم....

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام..... 

من نبات هستم ...این اولین پست منه... 

 

 

 

 

خیلی پست بی خودی بوووووووووووووووووود ولی نظر بدین تا با حال شه...بااااااااااااااااااااااای

بالاخره تموم شد و اومدم

سلام...سلام ... سلام...سلام...

 

اخیش بعد از یه ماه امتحان ها تموم . وایییییییییی چقدر دلم براتون تنگ شده بود . میدونم  

 

خیلی  دیر کردم .همش تقصیر این مدرسه ی خاص است .مدرسه ی خاص بخوره تو  

 

سرشون .خوب بگزریم . تو این مدتی که من نبودم چه خبرا  مثل اینکه ما نبودیم خوش  

 

گذشته .ولی یه خبرای  ناراحت کننده ای هم شنیدم : 

 

*واقعا که این بود اون قربون صدقه هاتون . 

 

*این بود اون شکایتها درمورد  تموم شدن سلام بهار . 

 

*این بود اینهمه گریه و زاری . 

 

*به همین زودیا تموم شد .  

 

 *ولی حداقل  میشدین هوادارش . 

 

*درسته که اگه معروف نمیشد بهتربود. 

 

*میدونم ای کاش همونجوری میموند. 

 

*ولی اینو قبول کنین که یه  پسر خوشگل تو دل برو معروف و تهرانی اخرو عاقبتش همین میشه. 

 

خوب بگزریم .  

 

 برای تلافی نبودنم چندتا عکس میذارم : 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فعلا قربون همتون .خدا حافظ 

 

ای نوجوونای بهاری محتاجیم به نظرات زیباتون