ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

تست هوش.......



شخصی در یک تست هوش دردانشگاه که جایزه یک میلیون دلاری براش تعیین شده شرکت کرده .

 

 سوالات این مسابقه به شرح زیر میباشد :

 

 

 

1-جنگ 100 ساله چند سال طول کشید؟

 

الف-116 سال ب-99 سال ج-100 سال د- 150 سال

 

آن شخص از این سوال بدون دادن جواب عبور کرد .

 

 

 

2-کلاه پانامایی در کدام کشور ساخته میشود؟

 

الف-برزیل ب-شیلی ج-پاناما د-اکوادور

 

آن ازدانش اموزان دانشگاه برای جواب دادن کمک خواست .

 

 

 

3-مردم روسیه در کدام ماه انقلاب اکتبر را جشن میگیرند؟

 

الف-ژانویه ب-سپتامبر ج-اکتبر د-نوامبر

 

آن شخص از خدا کمک خواست .

 

 

 

4-کدام یک از این اسامی اسم کوچک شاه جورج پنجم بود؟

 

الف-ادر ب-البرت ج-جورج د-مانویل

 

آن شخص این سوال رو با پرتاب سکه جواب داد .

 

 

5-نام اصلی جزایر قناری واقع در اقیانوس ارام از چه منبعی گرفته شده است؟

 

الف-قناری ب-کانگرو ج-توله سگ د-موش صحرایی

 

آن شخص از خیر یک میلیون دلار گذشت . 

 

 

 

 جواب سوالات در پایین

  

اگر شما فکر میکنید که از آن شخص باهوشتر هستید و به هوش او میخندید پس لطفا  

 

به جواب صحیح سوالات در زیر توجه کنید :

 

 

1- جنگ 100 ساله( 1453-1337 میلادی) به مدت 116 سال به درازا کشید .

 

 2- کلاه پانامایی در کشور اکوادور ساخته میشود.

 

 3- انقلاب اکتبر روسیه در ماه نوامبر جشن گرفته میشود.

 

 4- نام کوچک شاه جورج البرت بود.(در 1936 او نام کوچک خود را تغییر داد.)

  

5- توله سگ . در زبان اسپانیایی INSULARIA CANARIA که در فارسی به معنی جزایر  

 

توله سگها است .

  

 

 

 نتیجه اخلاقی :  هرگز به ذکاوت خود مغرور نشوید و به دیگران نخندید 

 

                                                                                                  از وبلاگ علی


نظرات 7 + ارسال نظر
مهتا شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ http://WWW.MAHTA20.BLOGFA.COM

سلام چرا سر میزنه ولی کمتر

چشم تبریک شما رو هم می گم

کاری دیگه باشه

من رفتم

بازم به ما سر بزن خوشحال میشم

مهتا یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://WWW.MAHTA20.BLOGFA.COM

سلام یاسمن جان مطلب خوشگلی بود آخه من از اولش تا آخرش داشتم می خندیدم با اجازت این مطلبتو زدم تو وبلاگم

نرگس دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:46 ب.ظ http://nargess1993.blogfa.com

خیلی محشر بووووووووووووووووووووووود............

نرگس دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:12 ب.ظ

خبر...............خبر.............خبر..................من اپم...................

شکست عشقی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

سلام یاسی جون!!!!!من شما را لینک کردم!!!!شما هم منو به اسم شکست عشقی لینک کنید!!
در ظمن اینم یه مطالب از دل تنگی من واسه شما دوست گلم!!!
دلم برات تنگ شده




سلامی بعد از یه دنیا فاصله بعد از فرسخ ها دلواپسی...




اونقدر دلم واست تنگ شده, اونقدر هوای تو رو کردم که حوصله هیچ چیز و هیچ کس رو ندارم...




می خواستم دیگه برات ننویسم اما...... من به تو وابسته شدم...




نوشتن برای تو, مثل هوائیه که باهاش نفس می کشم...




صحبت برای تو ودر مورد توبا گوشت وخون من عجین شده...




دلم خیلی برات تنگه به اندازه دریای چشمات...




اشک برای ریختن دارم...




نمی دونم چقدر فاصله بین ما مونده...؟




دلم واسه مهربونیات پر می کشه




هر شب چشمامو می بندم به امید اینکه نگاه پر فروغت به خوابای تاریکم روشنی ببخشه




دلم تنگه واسه گرمای وجودت... واسه عطر تنت




دوست دارم به اندازه هر چی شقایق دل تنگه...!
به قلم :محمد جانبلاغی
موفق باشید!!!!

نازنین سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ http://WWW.MAHTA20.BLOGFA.COM

سلام به پر بازدید ترین وبلاگ در بلاگفا بیاین


چرا شما نباید جزو یکی از لینکهای ما باشید

برای بالارفتن آمار خودفقط کافیست که شما نیز در لینکهای ما باشید

پر بازدید ترین وبلاگ
کد آهنگ برای وبلاگ شما

سلام یاسمن جان من بعضی وقتا وبلاگ مهتا رو به روز می کنم می تونی منو اونجا پیدا کنی ممنون از اینکه بهم تبریک گفتی مهتا به من گفت

باران چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ http://lovely1995.blogfa.com

.•*.
.•*..*•.ســــــلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*چطوری عزیز؟
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*.من آپمممممممممم.•*..*•. .•*..*•. .
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. اگه مایل بودی بیا ببین
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.شاد باشی مهربون
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آرزومند آرزوهــــای قشنگت
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..بای .•*.*.•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..
.•*..*•. .
.•*..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد