ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

دوباره اومدم

سسسسسسسسسسسسسسلام

خوبین ...چطور متورین...اینقدر دلم براتون تنگ شده بود که نگو ولی خوب امتحان داشتم و  

نمی تونستم بیام . خوب بگذریم ...

نظر که نمی دید ...  اگه دادید در  عید  براتون عکس و فیلم جدید از بوم سفید  می گذارم.

خدا حا فظ یاسی

شکایت

سلام...سلام...سلام...

خوبین عسیسای من

1-خیلی ممنون از اینکه  برام نظر می ذارین .ماشاا...  حدودا یه100 تا نظری دارم .مگه شما چیزی

ازتون کم میشه  که برام نظر نمی ذارین .(با حالت طعنه و عصبانیت)

2-  یه خواهش اگه وبلاگم بده که  شما برام  نظر نمی ذارین . خوب ایرادم رو بگین دیگه  تا هم من

وبلاگم بهتر بشه . وهم  تعداد نظر ها بیشتر بشه.

3- اگه  مشکلتون  خبرای تکراریه یا یک نواخت بودن اون .  بگین  تا من هرچی را که شما می

خواهید تا اونجا که در توانم هست بذارم .