ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

خبر .خبر.خبررررر...

چطور متورین درس و مخشاتون رو نوشتین اومدین تو اینترنت وب ما رو می خونید(ما خلاقیت نداریم)

اومدم یه خبری بدم:اول از این که بوم سفید رو دیدید خلی جالب بود . و خبر مهم تر اینکه جام جم 3 رو نگاه کردین وای که چقدر

محسن خوشمل بود وای لباسش چه ماه بود من که بال اوردوواقعا خوشگل بود .حالا اگه کسی هم ندیده من با مبایل ضبط کردم

ولی با تاسف فراوان چون دیر وقت بود.و والدین گرامی منهم در خواب به سر می بردند مجبور شدم که بدون صدا ضبط کنم

تازه من فیلم شهر و شهروند رو هم دارم . ولی یه مشکل خیلی بزرگ هستش اگه کسی می دونه که چه گونه می توان ان را

دانلود کرد برام نظر بذاره تا فیلمام رو برای دانلود بذارم.واگه در خواست کنندگان زیاد بودند می تونم که عکس از این فیلما و

بوم سفید و سلام بهار بگذارم . اونم عکسهایی که تا بحال تو عمرتئن ندیده باشید.راستی محسن داخل برنامه جام جم 3 که اسمش

چشم انداز بود از همه ی ما به خاطر نبودن توی بوم سفید و بدون خدا حا فظی معذرت خواست و گفت که کارگردان نگذاشت که

بیاد و خداحافظی کنه. 

 

این عکسا از وب رنگین  کمان جونم اوردم: 

 

salam bahar2 

 

 

 

salam bahare7  

 

 

salam bahar3 

 

salam bahar4 

 

salam bahar5 

 

salam bahar6 

 

  

 

salam bahare9 

 

اینم چندتا عکس از بوم سفید به یاد محسن: 

 

 

  

 

خوب دیگه خدا حافظ تا اپ بعدی .من یه مدت نمی تونم اپ  

 

کنم .ولی بعد از امتحان هام میام.   

 

کپی برداری با ذکر منبع مجاز است.قربان شما یاسی

سلام خوشملا:

منم یاسی ...

سلام خوبین : 

 

شما ضامن رو دیدید ؟این عکسارو از وب مانا اوردم : 

 

www.mohsenk1.blogfa.com 

                                  

www.mohsenk1.blogfa.com 

                                  www.mohsenk1.blogfa.com 

 

قشنگ بودن نه تا اپ دیگه خداحافظ 

 

قربون همتون یاسی

ببخشید که دیر شد...

سلام خوشملا خوبین چه خبرا : 

 

من یاسیم می دونم که خیلی دیر کردم.اخه ما دیگه امتحانات نوبتمون از هفته دیگه شروی  

 

میشه . تازه بین اونا امتحان شاهد و علمی هم داریم .پس بهمون حق بدین که دیر به دیر اپ  

 

می  کنیم الان هم برای مدت کوتاهی اومدم و عکسی از خودم ندارم ولی این عکسا رو از وب  

 

 ساریناز جون اوردم: 

 

یوزارسیفه همون مصطفی زمانی (خیلی خوشگله ولی به پای محسن نمی رسه 

 

 

جالب بود نه. 

اینم سیاوشه تو حس پنهان 

 

موهاشو فرق کج باز کرده !

 

خوب اینم محسن که دل هممون خیلی براش تنگیده: 

 

 

          رفتی اما تو بدون یکی همیشه یادته !

                                    یکی تموم زندگیش دیدن روی ماهته !

 

اینم کیوان جونه : 

 

 

 

اینم محسن و من مطمئنم که همتون دیدیدش ولی برای اونایی که ندیدنش: 

 

Image and video hosting by TinyPic 

 

Image and video hosting by TinyPic 

 

 

 

 

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar20.sub.ir 

 

 وای دلم برای محسن تنگیده

قربون همتون یاسی