ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

یاسیم ...مزاحم همیشگی

سلام خوبین. 

 

بازم منم اومدم یه خبری بدم. 

 

اگه بوم سفید رو نگاه کرده باشین فهمیدید که عباس تو این مدتی که نبوده: اول بندر عباس بوده بعد هم گناوه.  

 

 

خوب برم سر اصل مطلب: 

 

روزی که عباس گناوه بوده نبات به همراه خانواده ی خود نیز در گناوه بوده . 

 

شرح از زبان نبات: 

 

(من و مامانم ایستاده بودیم یه گوشه و بابام داشت خرید می کرد.یک دفعه دیدیم کهیه پسره   

 

کنار بابام داره خرید میکنه . من به مامانم گفتم :((مامان نگاه کن این پسره چقدر شبیه به  

 

عباسه داخل برنامه بوم سفید همون که با داداش محسن و کیوان برنامه اجرا میکنه .)) 

 

بعد مامانم گفت که اره خیلی شبیه به عباسه نبات جان شاید که این خود عباسه. 

 

منم یه خنده ای کردم و گفتم که(قابل ذکر است که این ما جرا هنگامی که حوالی شروع شدن 

 

بوم سفید بوده رخ داده.). عباس الان داره میره برای اجرای برنامه بوم سفیده ما کجا عباس کجا. 

 

بعد مامانم که تاکید داشت این عباسه رفت به بابام گفت که بگو اسم این پسره که جفتت است  

 

چیه . بعدبابام که پرسید گفت که اسمم عباسه غزالی.بعد هم که چندتا عکس گرفتم ) 

  

اون عکسا رو هم یا من میزارم یا نبات  

 

دلیل اپ نکردن  نباتم خرابی کامپیوتر است. 

 

خوب خدا حافظ تا اپ بعدی.

نظرات 2 + ارسال نظر
هنگامه و پگاه دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:51 ق.ظ http://a-ghazali.blogfa.com

سلام...
خوبین؟؟؟
نماز روزه هاتون قبول...

چه جالب!!!این اولین باره به وبتون میام و وبتونو می بینم اما شما ما رو لینک کردین!!
به ما سر بزنید خوشحل میشیم..!

ممنون از لینکتون..ما هم لینکتون می کنیم...

التماس دعا
فعلا

هنگامه و پگاه دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ق.ظ http://a-ghazali.blogfa.com

این عکسایی رو که گفتینو می شه یا برام میل کنین یا بگین تو وبتون هست یا نه که ببینم؟!خیلی دوست دارم ببینم!!میشه برام میل کنی؟!

خیلی خیلی ممنون و ببخشید!

منتظرت هستم.!

خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد