ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

عکس جدید

 سلام بچه ها....... 

 

من دوباره اومدم.اخه نتونستم خودم رو کنترل کنم.

 

این عکسارو همین الان دیدم از وبلاگ سارا جون اوردم.امیدوارم از من ناراحت نشه: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با تشکر از سارای عزیز و سایت سیمای ایران.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:14 ب.ظ http://WWW.MAHTA20.BLOGFA.COM

سلام چه طوری می بینم که امروز ساعت ۴ اینا به ما سر زدی آفرین ولی چرا نظر نذاشتی ؟؟؟

چه خبرا ؟؟؟

چه می کنی ؟؟؟

بهت سر زدم نیگا(اصغر باغ آبادی)

بعد نگی بهم سر نمی زنی

راضیه سلیمی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:19 ب.ظ http://bo0me-3fid.fay.ir/

سلام عسیسم

مرسی که پیشمون اومدی عزیز دلم

شما چه جوری با وب ما آشنا شدی خوشگلم ؟؟؟

راستی !

اینا محسنن ؟؟؟؟ جل الخالق !!!!!! باور نمیشه !!! اخی !

مرسی که به وبلاگهای دیگه ی من سر زدی

من لینکت کردم گلم

راستی ... توی نظر سنجی شرکت کردی شما ؟؟؟؟

سبحان دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام یاسی جون تو دیگه شروع نکن انگد گفتن محسن محسن ببخشید ها تو دستشویی هم همرامه بابا تورو خدا یکم هوای ما پسرا رو داشته باشید؛:؛:؛:؛:؛:بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد