ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

تولد..تولد...تولدت مبارک..

سلام...سلام..سلام...سلام...یه سلام پر از مهر و صفا و محبت به همه اونایی که امروز و یادشون نرفته ...


من افتابگردونم عضو همون گروه چهار نفری ای که توی اپ قبلی باهاشون اشنا شدین . رنگین کمون جون زحمت اپ قبلی رو کشید دستت درد نکنه عزیزم واسه اپ اول عالی بود


خب بریم سر اصل مطلب ...به هر روی از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است....


امروز 25 شهریور ماه سال 1387 یعنی روز تولد اقا کیوان گل...


من از همین جا و از طرف بر و بچه های این وبلاگ می خواهم بگم



داداش کیوان تولدت مبارک


امیدوارم هزار هزار هزار هزار هزار هزار هزار سال زنده باشی و همیشه هر جای این کره قلمبه و خاکی که هستی (ببخشید من اصلا خلاقیت ندارم) موفق و سربلند باشی ...



خب دیگه باید برم به مامانم کمک کنم چون امشب همه بر و بچه های این وبلاگ افطاری خونمون دعوتن...



راستی باید توی اپ قبلی می گفتیم واسه راه اندازی این وبلاگ از چند نفر باید تشکر کنیم: 1.بابای نبات 2.داداش گل خودم 3.دوست خوبمون فاطمه طیبی

تا دیداری دیگر بدرود( گفتم که من اصلا خلاقیت ندارم)


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ http://terore.blogsky.com

وبلاگ بسیار جالبی داری اگه موافقی داری تبادل لینک کنیم .
ابتدا وبلاگ منو با نام تروریست اینترنت تو لینک دوستان قرار بده بعد من خبر کن

نبات یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ

خیلی باحاله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد