ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ღ♥ღღیـــــاسی دختری ســـــــــپـیـدღ♥ღღ

زندگی هنگامه ی فریاد هاست...سرگذشت درگذشت یادهاست...

ما هم چند نفر مثل بقیه

اول از همه:یه سلام

یه سلام به خشگلی

رنگین کمان به زردی افتابگردان.به بوی خوش یاس وبه شیرینی نبات

قبل از هر چیز ...حلول ماه رمضون رو به همتون تبریک می گم (طاعتتون قبول)

و اینکه...

باور کنین نمی دونم چه طوری شروع کنم.ولی می خوام خودمون رو معرفی کنم.

 

1

من رنگین کمان هستم . کوچیک شما که مسئولیت اولین اپ به من سپرده شده.

.

2

افتابگردان هم یه دختر ماهه که دو سال از من بزرگتره.

3

یاسی جونم هم که گله خودمه و عزیز دلمه یه سال از من کوچیکتره.

4

نبات هم که کوچیک این وبلاگ محسوب میشه

;11سالشه ومن هم خیلی دوستش دارم.

و اما...........

ما طرفدار محسن و کیوان هستیم و می خوایم توی این وبلاگ ازشون طرفداری کنیم.

البته نمی خوایم فقط طرفداری کنیم .می خوایم ازشون به شما خبر ها و عکسهایی بدیم که نفستونو بگیره ....

این وبلاگ قراره سلام بهاررو زنده کنه.ما قراره توی این وبلاگ چند قسمت از سلام بهار رو

برای شما بشرحیم و عکسهاشو بذاریم . البته اگه شما عزیزان لطف کنید و یه سایت با سرعت

اپلود بالا به ما معرفی کنید.

یه چیز دیگه ......

اینکه قرار نیست ما اینجا فقط در مورد محسن و کیوان بنویسیم . ما اینجا از خاطراتمون .....از

اتفاقاتی که می افته.....و از خیلی چیزایه دیگه هم می نویسیم.....

 

 

خب فکر کنم برای این اپ کافی باشه . منتظرمون باشید ...

راستی فردا جشن تولد داریما. یادتون باشه...................

 

.
.
.
.
.
نظرات 5 + ارسال نظر
غزل یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ

عزیزم امیدوارم موفق باشین

یه ناشناس یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

وب خیلی قشنگی دارید من با اولین اپ شما عاشق وب شما شدم

سپیده سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ق.ظ

وبلاگ قشنگی است ما هم به نوبه ی خودمان به اقا کیوان تبریک می گوییم .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ http://nargess1371@yahoo.com

وبتون خیلی خوبه از جمله زیر میفهمی کیم...
مزه افکن باااااااش...

فاطمه و پردیس چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ

بهتون تبریک میگم وبلاگتون محشره
اینقدر هم نگید خلاقیت نداریم هرکی ندونه ما که شما رو میشناسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد